Doprava zásilek
Odesílání balíčků
Balíčky odesíláme hromadně jednou týdně, a to zpravidla ve středu. Každý týden v úterý kontrolujeme příchozí platby a uhrazené zakázky připravíme k expedici. Ve středu pak zásilky expedujeme na zásilkovnu. Zásilky po Praze dorazí na místo určení zpravidla do druhého dne, do vzdálenějších destinací pak zpravidla nejpozději do 3 pracovních dnů. O převzetí balíčku zásilkovnou, stejně jako o doručení na pobočku, kterou jste si vybrali pro vyzvednutí, budete informováni SMS zprávou zaslanou na telefoní číslo, které uvedete v registraci.
Ve vypjatějších dnech roku (Vánoce) se zásilky snažíme expedovat denně. Zásilka by Vám měla dorazit do Štědrého dne kdekoliv v ČR, pokud budeme moci ověřit převod peněz na náš účet do 18.12., zásilky po Praze pak do 19.12.
V ceně za dopravu je již zahrnuto jak poštovné, tak balné (náklady na obaly, proklady pro keramiku...) Balné je fixní, cena dopravy se liší v závislosti na váze a velikosti zásilky. Objednáním více položek najednou na poštovném můžete ušetřit.
Před objednávkou Vám doporučujeme na stránkách https://www.zasilkovna.cz/pobocky vyhledat pro Vás nejvhodnější místo k vyzvednutí zásilky a to následně uvézt do objednávky.
Informace týkající se řešení sporů online podle čl. 14, odst. 1 ODR (nařízení pro řešení sporů online):
Evropská komise dává spotřebitelům možnost řešit spory online na jedné ze svých platforem, a to na základě čl. 14, odst. 1 nařízení ODR. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) slouží jako portál, kde mohou zákazníci dosáhnout mimosoudního vyrovnání ve sporech plynoucích z online nákupů a kontraktů na služby.